develooper Front page | perl.nordic.workshop | Postings from March 2007

=?ISO-8859-1?Q?LF_overst=E5et?=

From:
Jonas B. Nielsen
Date:
March 3, 2007 13:26
Subject:
=?ISO-8859-1?Q?LF_overst=E5et?=
Message ID:
1B71491A-33D8-4062-A17A-0A3762BF61C1@gmail.com
Hej Alle,

Så er LF vel overstået, desværre har det ikke boostet antallet
registrerede endnu, men det har dog givet noget.

Jeg har fået snakket med SuperUsers ang. evt. sponsorat, de var meget
positive og jeg hører nok fra dem snarest.

Vi har fået snakket med Polyteknisk boghandel om at sælge nogen bøger
på NPW og de vil gerne hjælpe os, der vil være en rabat, men et
begrænset antal bøger og vi skal selv administrere det.

Så er der nogen bøger på jeres ønskesedler så lad mig det vide så
kommer de på listen som bliver afsendt til Polyteknisk.

jonasbn

nntp.perl.org: Perl Programming lists via nntp and http.
Comments to Ask Bjørn Hansen at ask@perl.org | Group listing | About