develooper Front page | perl.nordic.workshop | Postings from February 2007

=?ISO-8859-1?Q?TODO_og_andre_l=F8se_ender?=

From:
Jonas B. Nielsen
Date:
February 12, 2007 05:12
Subject:
=?ISO-8859-1?Q?TODO_og_andre_l=F8se_ender?=
Message ID:
8478E9AA-DBD8-4087-87AD-DA510B70E548@gmail.com
Hej Alle,

Jeg vil bare lige liste vores TODO her, da det kan være at der er
noget jeg har glemt eller der er nogen der tænker; "ah, der er
liiiiige en opgave til mig".

TODO fra subversion:

- Forberede flyers til LF, udkast jonasbn
- Perlcast? - Josh McAdams, afventer svar på invitation sendt til Josh
- Hire a photographer? - SiGNOUT kan ikke den weekend
- Apply for YEF grant? (jonasbn) // board@yapceurope.org - er det
nødvendigt?
- Promovere NPW på ITU - er der nogen mongers tilknyttet?
- Promovere NPW på DIKU - er der nogen mongers tilknyttet?
- Write Press Kit (jonasbn)
- Write TODO for Workshop Staff, see also tasks below (jonasbn)
- Open for payment (tagg/cwg)
- Forberede logo til tryk (cwg)
- Smide sponsor logoer på almindeligt layout for website (cwg)

Som I kan se på ovenstående så er det ikke meget vi mangler.

Registrering: Vi mangler dog stadigvæk en til at stå for
registreringen på selve workshoppen, vi skal muligvis have nogen
udefra til at stå for det, men vi skal have en til at koordinere alle
dimserne og menneskerne.

ITU/DIKU: Jeg synes at det vil være en god ide at lave noget
promovering på ITU og DIKU, så skal vi lave en plakat eller noget og
så er der en eller anden med tilknytning som søger for at den kommer
op og hænge det rigtige sted.

Fotograf: Vi mangler en fotograf, SiGNOUT kan ikke den weekend, er
der nogen der vil/kan/kender en?? ellers tager vi den bare ad hoc

YEF: Behøver vi midler fra YEF? det er ikke meget de kan bidrage med
så...

Ellers er jeg igang med at koordinere de inviterede speakers og
diverse sponsorer. Jeg laver en opfølgning på dem jeg ikke har hørt
fra i denne eller næste uge.

HVIS/NÅR I køber noget til NPW så få en regning, ellers får I ikke
refunderet jeres penge og lad være med at købe noget vi ikke har
aftalt :-)

Aftalen med YEF er at vi fremsender vores budget og det egentlige
regnskab når workshoppen er overstået.

Kommenterar, svar og "HØRT, HØRT" modtages gerne,

jonasbn

nntp.perl.org: Perl Programming lists via nntp and http.
Comments to Ask Bjørn Hansen at ask@perl.org | Group listing | About