develooper Front page | perl.nordic.workshop | Postings from February 2007

=?ISO-8859-1?Q?Re:_DEBAT:_=C6ndring_til_accept_af_talks=3F?=

From:
Jonas B. Nielsen
Date:
February 8, 2007 01:43
Subject:
=?ISO-8859-1?Q?Re:_DEBAT:_=C6ndring_til_accept_af_talks=3F?=
Message ID:
1F2AE437-4D98-4288-8D6E-EC0BDE7A17A9@gmail.com
Ok,

Så foreslår jeg at vi ser dem igennem som er kommet.

Den der Workflow talk ser helt håbløs ud er det noget java eller php
eller Japhpa ??

jonasbn

On 08/02/2007, at 10.37, Lars Thegler wrote:

> Enig. Jeg ikke noget problem med at acceptere talks inden deadline,
> med mindre de ser totalt håbløse ud.
>
> /Lars

nntp.perl.org: Perl Programming lists via nntp and http.
Comments to Ask Bjørn Hansen at ask@perl.org | Group listing | About