develooper Front page | perl.nordic.workshop | Postings from February 2007

Attendees!?!?

From:
Jonas B. Nielsen
Date:
February 12, 2007 10:55
Subject:
Attendees!?!?
Message ID:
ABD5B66C-6B23-43BF-B61B-A3DFB67F836C@gmail.com
Hej Alle,

Jeg har en ide til et nyt tiltag, som vi skal se på i forlængelse af
vores flyer som vil blive delt ud på LF, på den ene eller anden måde.

Jeg kunne godt tænke mig at kontakte samtlige firmaer som benytter
Perl. For at få dem til at sende deres ansatte som deltagere.

Hvad siger I?

Vi skal i så fald have lavet en liste over samtlige firmaer/
organisationer vi kunne tænke os at kontakte.

jonasbn

nntp.perl.org: Perl Programming lists via nntp and http.
Comments to Ask Bjørn Hansen at ask@perl.org | Group listing | About