develooper Front page | perl.copenhagen | Postings from November 2019

Re: "Emergency" Perl mongers social meeting?

From:
Erik Johansen
Date:
November 15, 2019 08:11
Re: "Emergency" Perl mongers social meeting?
Message ID:
CANxXK_1gF2P-wwpvQZt+qxUZfLNzHYk0By8T8j31NRFagdczwQ@mail.gmail.com
Det er godt nok lang tid siden vi sidst har haft et Copenhagen Perl Mongers
møde.

Men jeg er frisk.

Jeg har dog ikke lige et forslag til hvor vi kan mødes (udover at
CopenhagenTowers har en atrium gård, med en ikke helt billig bar, lige
nedenfor DK Hostmaster. Men eftersom det er et stykke udenfor centrum, er
der sikkert andre, der er bedre)

/Erik

Erik Johansen

lør. 9. nov. 2019 kl. 08.52 skrev Søren Lund <soren@lund.org>:

> Hejsa,
>
> Er der andre, der har fået denne fra Roland?
>
> Jeg har allerede aftaler den 22. og 23., men vil måske kunne den 21.
>
> Hvad med jer andre?
>
> /Søren
>
> --
> https://about.me/slu

nntp.perl.org: Perl Programming lists via nntp and http.
Comments to Ask Bjørn Hansen at ask@perl.org | Group listing | About